FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
OCENA SAMOCHODU
Idź do strony 1, 2  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Radomski Klub RC Strona Główna :: Motoryzacja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Pią 20:55, 12 Maj 2006    Temat postu: OCENA SAMOCHODU

tu co piatek bedziemy wystawiec pare zdjeci i informacji jednego samochodu i bedzimy bo oceniac i pisca co o nim myslimy Very Happy

to ja pierwszy
LANCER EVOLUTION IX (GSR)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

DANE TECHNICZNE
Silnik: 1997 ccm 16-zaworowy DOHC z turbodoładowaniem
i intercoolerem z elektronicznie
sterowanym wielopunktowym wtryskiem

Moc Silnika: 280 KM przy 6500 obr./min.
Maks. moment obr.
355 Nm przy 3500 obr./min.

Prędkość maksymalna: 245 km/h
Skrzynia biegów
6-biegowa manualna
Napęd: stały na 4 koła

Przyspieszenie 0-100 km/h 5,7 sek

Masa własna 1470 kg

Zawieszenie: przednie kolumny McPherson, stabilizator
Zawieszenie tylne: typu Multilink, stabilizator

Hamulce przednie: 17-calowe, wentylowane tarcze, czterotłoczkowe zaciski
Hamulce tylne: Brembo, 16

Wymiary - długość/serokość/wysokość
4490 / 1770 / 1450 mm
Rozstaw osi :2625 mm

Mitsubishi Lancer Evolution IX - jeszcze doskonalsze wcielenie Lancera Evolution. Lancer Evolution IX łączy w sobie cechy sportowe i charakter prawdziwego funkconalnego sedana. Wymogi dynamiki spełniają przede wszystkim imponujące linie Lancera Evolution IX. Wszystkie zmiany wobec poprzedniego modelu umożliwiły zminiejszenie oporów i unoszenia nadwozia, dzięki czemu poprawiły się znacznie stabilność i właściwości jezdne. By wygląd auta był również atrakcyjny, co dynaminczny, EVO IX wyposażony jest w 17-calowe koła Enkei z lekkich stopów. Wnętrze sportowej kabiny jest rozplanowane stylowo, ale nie ozdobnie, a instrumenty pokładowe są idealnie funkcjonalne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slochar dnia Wto 2:14, 06 Cze 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konradus_99
Użytkownik



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Pią 21:12, 12 Maj 2006    Temat postu:

Moim zdaniem jest górą nad swoim największym rywalem czyli Subaru Impreza STi. Jeśli ktoś oglądał kiedyśtam TopGear był test obu na torze i lepiej wypadł .... Mitsu Smile i to wiele lepiej ! Z tym że to była starsza wersja ale .... jaki ojciec taki syn prawda ?? Wink

POZDRAWIAM !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Pią 21:26, 12 Maj 2006    Temat postu:

jak bym mial wibierac subaru albo evo8 wybral bym subaru bo evo ma bardzo wysrubowany silnik (to znaczy ze z b.malej pojemnosci ma wysicnieta b.duza moc) i musi miec przeglad co 4000 mil !!! a subaru ma co 10000 mil

evo z silnika 2.0 na wysicniete 280 koni !!!!
a subaru ma 2.5 ma 230 koni

czyli zywotnosc evo jest okolo 2 razy krutsza :S


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SIMON1
Administrator Klubowicz Videomaker



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią 21:53, 12 Maj 2006    Temat postu:

heh a ja bym wybrał evo bo mam evo rc:D

POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotro
Użytkownik



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:09, 12 Maj 2006    Temat postu:

Zdecydowanie EVO. Moja ocena w skali 1-10: Lancer Evo 8pkt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SIMON1
Administrator Klubowicz Videomaker



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią 22:15, 12 Maj 2006    Temat postu:

Apropos do mojej poprzedniej wypowiedzi to wybrał bym evo nie tylko dlatego ze mam taki model. Ogólnie jakoś evo przypada mi bardziej do gustu. Moja ocena to 9,5/10 Very Happy

POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konradus_99
Użytkownik



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Sob 12:22, 13 Maj 2006    Temat postu:

Fakt w Mitsu pojemnośc silnika powinna być troche zwiększona ale w końcu mówimy tu o samochodach sportowych a przez to że evo ma mniejszy i lżejszy silnik lepiej sie go prowadzi no i ta stylistyka ... mój verdytk - EVO 8/10. Zresztą z tego co słyszałem to jush w Evo 5 bazowało na podobnym silniku i że jest to b. trwała konstrukcja , dobra do "podkręcania" .

POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Sob 1:34, 20 Maj 2006    Temat postu:

PODSUMOWANIE SAMOCHODU LANCER EVOLUTION IX (GSR)

ogulne opinie na temat tego samochodu byly b.dobre
rozwina sie takrze tameat subaru kontra evo gdzie uzytkownicy wrazali opinie na ten temat
ogulnie evo zebralo wiecej glosow i zostalo uznanym lepszym samochodem niz subaru

OCENA OGULNA SAMOCHODU 8.5 na 10


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slochar dnia Sob 2:13, 20 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Sob 2:12, 20 Maj 2006    Temat postu:

nadszedl czas na ocene kolejnego samochodu

NISSAN 350Z

Nissan 350Z to spadkobierca słynnych sportowych aut - Datsuna 240 Z oraz Nissana 300ZX. To nie tylko reaktywacja legendy Z, najsłynniejszego japońskiego samochodu sportowego, ale również symbol nowej ery czasu zmian i renesansu w polityce Nissana. W pierwszych miesiącach od wprowadzenia na rynek model 350Z stał się najlepiej sprzedającym się samochodem sportowym w Ameryce Północnej i Japonii, a podobny sukces spodziewany jest też w Europie.

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rodzaj silnika Benzynowy

wymiary (dł/sz/wys) 4315/1815/1325

moc [KM] 280

ładowność [kg] 295

pojemność silnika [cm3] 3498

pojemność bagażnika [l] 235

masa własna [kg] 1525

opony SKLEP 18"

liczba cylindrów 6

segment Sportowe

przyśpieszenie 0-100 km/h [s] 5.9

typ nadwozia Coupe

średnie zużycie paliwa [l/100km] 11.7

liczba drzwi 2

maksymalna prędkość [km/h] 250

pojemność zbiornika paliwa [l] 80

skrzynia biegów Manualna

PROSZE OCENIAC Very Happy

(jezeli jakas osoba bedzie chciala wystawic inny samochud w nastepnym tygodniu prosze sie zglaszac)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konradus_99
Użytkownik



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Nie 18:01, 21 Maj 2006    Temat postu:

Nissan 350Z ... hmm napewno nie należy on do kategorii samochodów wyścigowych ale niecałe 6s do 100 jest również dobrym wynikiem. Pojemność i liczba cylindrów pozwala na elastyczną jazde i moim zdaniem pasuje do tego samochodu.Jednka te 12l ... Ocena za silnik : 6/10

Co to wnętrza to podoba mi sie, a samochód jest dobrze wyposażony choć takie same opcje wyposażenia są i w innych nissanach. Również znajdziemy tam zestaw Car Audio który naprawde ładnie brzmi. Ocena wnętrza : 8/10

Wygląd dość orginalny i nie widać aby bazował na innym modelu tej serii choć płyta podłogowa podobno jest chyba z almery Razz Jednak mi sie podoba. Ocena wyglądu : 8/10

Moim zdaniem jest to godna uwagi propozycja.

Plusy :
- ładna stylistyka
- dobrze wyglądające i wyposażone wnętrze
- duża radość z jazdy
Minusy :
- nie do końca jest to "sportowiec"
- płyta podłogowa i wyposażenie z Almery <chyba z tego modelu już nie pamiętam>


Moja ocena końcowa : 7/10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej
Użytkownik



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gózd (okolice Radomia)

PostWysłany: Czw 19:35, 25 Maj 2006    Temat postu:

jeszcze jeden minus- bardzo dużo pali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Pią 22:34, 26 Maj 2006    Temat postu:

podsumowanie samochudu NISSAN 350Z
niestety nie wiele osub wypowiedzialo sie na temat tego samochudu Razz
osoby ktore sie jednak wypowiedzialy ustalili ze smochod nie nalezy do kategori sportowych lecz ma dobry gustowny wyglad jednym z kilku minusowtego samochodu jest to ze duzo pali Razz

OCENA OGULNA 7.5 NA 10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Pią 23:31, 26 Maj 2006    Temat postu:

nadszedl czas na ocene kolejnego pojazdu Very Happy

AUDI TT

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Audi TT w wersji studyjnej pokazane zostalo po raz pierwszy w 1995 roku podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Model ten wzbudzil ogromne zainteresowanie publicznosci i juz wówczas zarzad koncernu podjal decyzje o jego produkcji seryjnej. Produkowane seryjnie Audi TT niewiele rózni sie od modelu studyjnego. Jest to sytuacja wyjatkowa, gdyz zazwyczaj samochody produkowane seryjnie odbiegaja znacznie od swych studyjnych prototypów. Jedyne zmiany wprowadzone przez stylistów to wydluzenie linii bocznych okien i zmiana ksztaltu oslony wlotów powietrza. Na obraz nowego Audi TT sklada sie nie tylko to, co widzimy, ale równiez to co czujemy i slyszymy. Stylisci Audi dlugo zastanawiali sie nad doborem odpowiednich materialów dla elementów wykonczenia wnetrza. I tak w Audi TT - samochodzie sportowym i eleganckim - dominuje aluminium. Z tego materialu wykonane zostaly: dzwignia zmiany biegów, obwódki wlotów powietrza, uchwyty schowka i drzwi, plytka pod która ukryty zostal radioodbiornik oraz konsola srodkowa

Silnik cm3 1781
Moc kW (KM) / obr./min. 132(180) /5500
Moment Nm / obr./min. 235/1950-5000
Dług. x szer. x wys. 4041x1856x1346
Rozstaw osi (mm) 2422
Rozstaw kół - przód/tył 1764/1856
Masa własna / dopuszczalna (kg) 1240/1625
Pojemność bagażnika 270/540
Pojemność zbiornika paliwa 55
Przyspieszenie 0-100 km (s) 7.8
Prędkość maksymalna 228
Zużycie paliwa:
poza miastem / w mieście (w l/100km) 6.3-6.4/11.1-11.2

prosze o oceny i komentaze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SIMON1
Administrator Klubowicz Videomaker



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob 8:24, 27 Maj 2006    Temat postu:

Kiedyś mi się ten samochód marzył... ale jak się już obudziłem i usłyszałem opinie to zmieniłem zdanie Razz Mianowicie auto jest sportowe tyle co z wyglądu (troche). Ale dla mnie jest jedno pewne. Lepiej dać sobie spokój z tym Audi a kupić VW Golfa. Uważam, że jest to rozsądniejszy wybór. Podsumowanie:

+++++PLUSY+++++++

- Rzadko spotykany na polskich drogach

--------MINUSY------------

- Przeciętna stylistyka
- Dosyć słabe osiągi
- Napęd na przód





POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Sob 13:48, 27 Maj 2006    Temat postu:

prosze dodaj jescze swoja ocena w skali 1do10

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SIMON1
Administrator Klubowicz Videomaker



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Sob 13:52, 27 Maj 2006    Temat postu:

Ocena 5/10

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Sob 13:59, 27 Maj 2006    Temat postu:

moja opinia na temat tego samochudu jest taka
niezbyt ladnie wygladajacy z zewnacz ale w srodku nawet nawet
slinik ktory podalem w opisie jest silnikiem standardowym i z tego co widzicie nie
jest strasznie dozu i mocyny zaledwie 180 koni Razz
jednym z plusow tego samochodu jest napewno to ze jest robiony przez ekskluzywna firme AUDI ktora przewaznie zawsze robi b.dobre samochody
kolejnym plusem jest to ze wcalosci jest zobiony z aluminium jak kazdy modle audi
co daj mu dobra wyczymalosc i trwalosc


+++PLUSY+++

robiony przez audi
z aluminium
ladny w srodku

---MINUSY---

kiepska stylistyka
standardowy silnik troche kiepski
naped tylko na przod Razz
slabe osiagi

OCENA 6/10


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Slochar dnia Sob 22:49, 27 Maj 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konradus_99
Użytkownik



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Sob 14:06, 27 Maj 2006    Temat postu:

Cóz na początku myślałem : Super wóz, super prowadzenie, super osiągi. Jednak myliłem sie.

Co do stylistyki to nie mam większych zastrzeżeń. Mi nawet przypadła do gustu . No może przód taki troche dziwny :/ . Wzorowany na samochód sportowy, areodynamiczny. Ocena : 7/10

Silnik 1.8 Turbo nie zapewnia ogromnych wrażen z jazdy. Nie da sie powiedzieć że jest to bolid taki na jakiego wygląda. Jednak jest to mała a zarazem tania jednostka eksploatacyjna <OC> więc nie jest najgorzej. ocena : 5.5/10

Wnętrze jest całkiem ładne bynajmniej mi sie podoba. Zastrzeżenia mam do kierownicy ale to tylko kwestia gustu. Ocena : 7/10

Jazda i tu sie zaczyna. Chociaz nie jezdziłem takim samochodem to jednak sporpo o nim wiem. Napęd na przód kompletnie nie pasuje <chociaz sa wersje z napędem na tył> samochód jest podsterowny. Najgorsze jest to że wcześniejsze wersje poprostu totalnie traciły przyczepność, można powiedziec że startowały do lotu przy ponad 200km/h. Moim zdaniem klapa. Ocena : 4/10

Jest to średni samochód może sie podobac ale nie daje przyjemności z jazdy. Ocena końcowa : 5.5 / 10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Wto 2:24, 06 Cze 2006    Temat postu:

Podsumowanie samochodu AUDI TT
napisaliscie pare opini na temat tego samochodu wiekszosc bylo negatywnych ale
znalazlo sie tez pare pozytywnych Very Happy
plusy dostawal za stylistyke w srodku laecz opinie na temat strylistyki zewnecznej byly zroznicowae Very Happy
jenym sie podobala innym jakos nie przypadla do gustu
minusy dostal tagze za slabe osiogi i troche slaby silnik 1.8 Razz


OCENA SAMOCHODU 6 NA 10


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Slochar
Grafik Klubu



Dołączył: 13 Kwi 2006
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jersey

PostWysłany: Wto 12:25, 06 Cze 2006    Temat postu:

przyszedl czas na ocene kolejnego samochodu tym razem bedzie to

BMW Z4

SILNIK
Rzędowy, sześciocylindrowy, dwa wałki rozrządu zamontowane w górnej części głowicy, wyposażony w układ płynnej zmiany faz rozrządu zaworów dolotowych i wylotowych, cztery zawory na cylinder, umieszczony wzdłużnie z przodu

Pojemność - 2494 ccm

Średnica×skok - 84,0×75,0 mm

Stopień sprężania - 10,5:1

Moc maksymalna - 192 KM przy 6000 obr./min

Moment obrotowy - 245 Nm przy 3500 obr./min

PRZENIESIENIE NAPĘDU
Skrzynia biegów - sekwencyjna, 6-stopniowa

Napęd - na koła tylne

ZAWIESZENIE
Niezależne zawieszenie kół z przodu i z tyłu, z przodu wahacze poprzeczne i kolumny McPhersona, z tyłu podwójne wahacze poprzeczne, wahacze wzdłużne, sprężyny śrubowe, amortyzatory, rozstaw kół przód/tył 1473/1523 mm, stabilizator z przodu i z tyłu, zębatkowa przekładnia kierownicza ze wspomaganiem elektrycznym.
Hydrauliczny dwuobwodowy układ hamulcowy ze wspomaganiem, wentylowane tarcze z przodu i z tyłu, korektor siły hamowania, ABS, hamulec postojowy działający na koła tylne

Opony - 225/45 R17, Bridgestone Potenza RE 050

WYMIARY I MASY
Długość×szerokość×wysokość- 4091×1781×1299mm
Rozstaw osi - 2495 mm
Ciężar własny - 1345 kg
Rozkład masy przód/tyl - 50,6/49,4%
Pojemność zbiornika paliwa - 55 l

OSIĄGI
Przyspieszenie 0-100 km/h - 7,3 s
Prędkość maksymalna - 235 km/h

dane zostaly podadne z najslabszym silnikiem ktory di niego montuja
ten ma 2.5i moze miec jeszcze 2.5iA 3.0i, 3.0iA


3 lipca tego roku BMW pokazało pierwsze, oficjalne zdjęcia Z4 Roadstera – samochodu budzącego niemałe emocje wśród bogatych tego świata. Pierwsza oficjalna prezentacja tego modelu odbędzie się na wrześniowych targach motoryzacyjnych w Paryżu, a do sprzedaży ma on wejść w 2003 roku. Modelowi temu warto bliżej się przyjrzeć, bo jest on kolejnym produktem BMW bazującym na nowej stylistyce, rozwiązaniach technicznych i nowym pojmowania luksusu – zaprezentowanych przez niemieckich inżynierów już jakiś czas temu.

Linia nadwozia nowego BMW charakteryzuje się wklęsłościami, wypukłościami, ostrymi załamaniami oraz delikatnymi przejściami między poszczególnymi płaszczyznami. Wszystkie te sprzeczności stylistyczne doskonale opisują nowy język stylistyki BMW. Z4 posiada oczywiście wszystkie te elementy roadsterów, które sprawiają, że nie można im się oprzeć. Długa, delikatnie opadająca i mocarna maska, duży rozstaw osi z małymi zwisami tak z przodu jak i z tyłu, duży rozstaw kół i niski środek ciężkości – wszystko to powoduje, że Z4 jest samochodem sportowym. Mimo tych wszystkich stylistycznych fajerwerków inżynierom BMW udało się wygospodarować 260 litrowy bagażnik mieszczący dokładnie (jak podaje sama firma) 2 torby z kijami golfowymi.




PROSZE OCENIAC !!!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotro
Użytkownik



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:35, 05 Lis 2006    Temat postu:

Witam!

Teraz moze ja coś napisze:

Audi A3 2006r.

Narodziny nowego modelu Audi świętowało w połowie 1996 roku. Zbudowane w oparciu o platformę VW Golfa IV Audi A3 występowało w 3 i 5-drzwiowej (ta druga od 1999) wersji nadwozia. Obecne Audi A3 to druga generacja modelu. Światową premierę auto miało w Genewie w 2003 roku. Dziś wymagający klienci mogą wybierać między krótką wersją 3-drzwiową i dłuższym 5-drzwiowym A3 Sportback.



Audi A3 ma już dziesięć lat. W tym czasie do klientów trafiło już półtora miliona egzemplarzy tego modelu rodem z Ingolstadt.



Peugeot 407

Peugeot 407, przedstawiciel klasy średniej francuskiego "lwa", na rynku obecny jest od 2004 r. Zastąpił wówczas bardzo popularny model 406, produkowany od 1995 r. Peugeot 407, jak wskazuje sama nazwa, jest już siódmą generacją Peugeotów z serii "4". W 2006 roku pojawiła się wersja coupe tego modelu.



Francuski Peugeot zamierza wzbogacić model 407 o dwie nowe wersje silnikowe. Reprezentant klasy średniej otrzyma dwie jednostki wysokoprężne o mocy 170 i 204 KM wyposażone w filtr cząstek stałych.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konradus_99
Użytkownik



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Nie 15:49, 05 Lis 2006    Temat postu:

Tak Peugeoty średnio mi się podobały ale ten model jest zupełnie inny. Bardzo podoba mi się jego sylwetka zarówno 5cio drzwiowa jak i 3dzwiowa. Zważając że jego cena nie jest "kolosalna" spokojnie możne troche zaoszczędzić wybierając jego zamiast np. BMW serii 5, czy Audi A6/A8. Moja ocena to 8/10


Co do Audi to wozik fajny, dość ładna stylistyka,choć troche niecodzienna. Mi np. podoba się wersja hatchback 3dzwiowa w wersji sport. Również silniki zasługują na pochwałe. Moja ocena : 7/10

Hmmm chyba wole Peugeota Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotro
Użytkownik



Dołączył: 22 Kwi 2006
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:48, 06 Lis 2006    Temat postu:

Witam!

Peugeot 406

Jest to poprzednik Peugeota 406. Jego stylistyka może nadal się podobać.
Rózni się tym od 407 że ten model przypomina bardziej limuznę a 407 jest bardziej sportowy.

Ja wiadomo 406 zadebiutowała w filmie Taxi.



Należącego do segmentu D Peugeota 406 jesienią 1995 zastapił model 405. Po czterech latach produkcji przeszedł face-lifting, który go nieco odmłodził.
Auto występuje jako sedan, kombi lub 3-drzwiowe coupe.



Najpopularniejsze silniki:

- 1,8, 90km Vmax 180km/h
- 2,0, 140km Vmax 210km/h
- 3,0, 200km Vmax 230km/h


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SIMON1
Administrator Klubowicz Videomaker



Dołączył: 22 Mar 2006
Posty: 319
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 15:14, 06 Lis 2006    Temat postu:

Jeśli chodzi o 406 to najładnieszy jest oczywiście coupe Phininfariny (czy jak to sie tam pisze Razz ). Chociaż nie powiem, że sedan jest brzydki ale jakbym mial brac sedana to tylko tego po liftingu, bo jest dużo ładniejszy pomimo że to tylko drobne zmiany kosmetyczne. Pisząc o najbardziej popularnych silnikach zapomniales o bardzo popularnym w tym samochodzie silniku - 2.0 HDI o mocy 110KM. Jeśli chodzi o ceny tego auta to klasują się one na niskim poziomie. Za czterysta szóstke z roku 1997 (przed liftingiem) zapłacimy ok 13 000zł a za rocznik 2000 (po liftingu) zapłacimy ok. 20 000zł. Myśle że takie ceny za tak stosunkowo młode roczniki są warte uwgi

POZDRAWIAM


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Radomski Klub RC Strona Główna :: Motoryzacja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Radomski Klub RC: Forum Radomskiego Klubu RC     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin